...

ja , jag kan ju börja med o berätta att min häst blev sparkad ihagen idag av en annan häst.... väldig kul såhär första gången jag släppt henne iden hagen. men som tur var va det inget djup sår eller så fast det va 2 rättså stora köttsår. Fast jag provade också att kolla så hon inte va halt oså och det va hon inte. Eller Hanna och Fanny hjälpte mig. vi tvättade såret och smöjade på nån salva .
Sen jag och thilda för första gången idag. vi började i ridhuset , sen gick vi te paddocken och red lite , och sen red vi omkring lite runt stallet. och det gick ju jättebra :)   så jag tror att jag kmr rida Azzi på lektion på torsdag.
haar inte så mke mer o berätta .. ahhahahah.
sötan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0