hallå där!

emm, sitter här och suger på min äkliga klubba.....
red ut idag fast bara skrittaade ute, barbacka . sen red vi in i paddocken och galopperade lite, hon gick rättså enormt bra i galoppen fast mindre bra i traven då hon bara slängde på huvet och inte ville gå i form.
glömde att skrivaa om gårdagens ridpass men det va vel nått liknande som dagens.. fast bara skrittade och travade då.
för tillfället så håller jag på o fixa med en vidio på azzi som jag ska ladda upp på yt, fast är inte riktigt klar men nästan. bara det att det tar typ 19738737 år innan vidion kommit upp och då är jag säkerligen redan död :( ahhja men lägger ut länken såfort den laddats upp :)
en bild från gårdagens ridpass :)
sötaste <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0