Hoppning

KOm precis hem från stallet nu.
Först tog vi in hästarna och borstade och såå.
Sen körde vi lite Frihetsdressyr. Och labolina va jätte duktig :D
Hon Pussade och sen även Höger vänsster. om man säger vänster tar hon upp vänster och tvärt om.
Sen testade jag och gå och hon följde efter, sen stannade jag och då stannade hon med.
Efter det testade jag att springa och då travade hon jämte mig :D
söte ponny♥
Sen gick vi in igen och tog på sadel och träns och red sen ner till  mataki och värmde upp lite.
Efter det så hoppade vi lite kombination Och det slutade med en oxer på 95 :D
Sen hoppade vi en bana med lite olika höjder. tror det va mellan 70 och upp till en meter :D
hon va jätte duktig Verkligen
Och imon kommer Moa och kollar när jag rider :)
men då ska även min hemska lillasyster med :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0