Presentera dig och din häst

börjar med mig då.
Jag heter Nathalie Hagenfjärd och är snart 14 år gammal. jag ska börja i 8an om 4 dagar. Jag har ridit i ca 4 år på vissmålen. Min ponny jag ska hyra heter Azzi och är 13 år gammal, hon kommer från sjöstjärnan. Och hon kommer till mig om ca en vecka.
Detta står om azzi på sjöstjärnans hemmsida.

Azzi

Född: 1998
Kom till Sjöis: 2003
Höjd: 144 cm
Färg: Fux
Sto

Azzi är en väldigt pigg ponny som tycker om att hoppa. Hon är ganska lättriden men man kanske behöver ha ridit ett par år. I spiltan än hon snäll och glad. Hon tycker att det är roligt att bada, men när det är kallt kan hon tveka lite. Annars går hon i glatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0