sho

fixat lite nu med läxor och dushat efter en dag med rättså mke löpning.. vi hade löpning på idrotten i skolan och då vi spran lite intervaller osv.. sen hade vi fotbollsträning i en o en halv timmaaa.. snacka om tröt, jag som typ inte tränat på en månad..
min lillasyster red azzi idag och jag va inte med henne, hon är ju inte så jätte duktig men hon sa att hon tyckte det va kul iaf.
skönt med ?sovmorgon? imon till kl 7 :p hahah nemen vi börjar kl 9 .
Imon så blire hoppträning med Azzi.
måste säga att jag inte kan få upp dendär filmen jag gjort på mig o azzi, för man va visst tvungen o ha den senaste verisionen av movie maker och det har inte jag, och ladda ner det vill jag inte heller för det va förra gången jag fick ett virus så hela min dator fick ränsas, och jag har inga bilder kvar heller...
hittade ingen annan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0