sjukt stolt...

japp jag e sååååååååå stolt över min ponny. så jävla söt e hon .
som thilda sa så åkte vi upp te stallet vid kl ett och borstade osv.. sen så red vi ner till mataki och började värma upp osv. sen hoppade vi några linjer på 30- 40 sen höjde vi och höjde , så tillslut så hoppade vi en bana på 60 - 95 cm  :DD ahahah jag e rättså enormt nöjd eftersom detta är typ det 4 gången jag ridit på henne sedan hon kom till mig.HON HOPPAR ALLT ovavsett att jag är rättså ovan och kommer fel på endel hinder och HON HOPPAR DET ..kunde inte blivit bättre .
Vi provade även hoppa banken som gick helt okej ;) Sara var med och hjälpte oss oså , hon fotade också ;) bilderna kommer snart, jag laddar upp dom såfort jag får dom :)
just nu är mitt liv helt perfekt,  jag har värdlens gulligaste ponni , jättesnälla vänner som alltid ställer upp för mig .. fast det är fortfarande nått som saknas..
lägger upp bilderna snart :D
@ sara wernstål

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0