Aug. 19, 2011

Postat av: SARA
1. Mål med Azzi och Labolina innan våren 2012?
alltså både tävling+träning?
2. favorit märke?
3. hahaha typ favorit färg på häst?:)

Svar:
1. vill inte sätt några mål eftersom amn vet aldrig hur det går, tänk så blir hästen skadad då skulle jag bara bli besviken. men det jag mest vill är att det går framåt och att man kmr ut på nån tävling iaf.
2. hahaha många då men Kingsland är det vel mest .
3. Fux  :D
Anonym om Frågestund:
Om ni var tvugna att välja en häst från varje kategori som ni skulle vilja ha förutom eran egna, vilka skulle ni valt?
Alltså typ B-ponny- blabla C-ponny-blalbsa osv?:
A ponny, lilleman hahahahhahah :D han e jätte roliga att rida, däremot är jag nog en aning förstor ;)
B Ponny..
C ponny
D ponny är azzi , jag har ju inte fått henne änn så hon är inte min ännu .
jag orkar inte skriva dom andra hahahahha..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0