vila

som rubriken lyder så har azzi fått vila idag. imon så ska min syster rida på lektion med azzi så jag åker inte upp te stallet då heller ;) .
Just nu så sitter jag med mina franska läxor framför mig, man måste typ kunna en massa verb och hur dom böjs oså.. sen har vi ju läxa i No och engelska också, JÄTTEKUL tkr jag; men det får jag ta tag i senare.
imon så går jag från kl 8 - 15.30 haahahha sånna riktigt härliga dagar som uppskattas av mig. sen vid kl 5 så äre fotbollsträning..
känner att jag har rättså mke att klaara av tills ikväll.
Städa rummet
Fixa ett tidsinställt inlägg.
fixa med kläder tills imon
packa.
läxor..
men får se om jag orkar med allt ;) hahaha :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0