Bushoppning

HAHA jag tycker det som natta gjort är jätte fint faktiskt :)
Menmnem
Alva och sandra red idag.
Vi började på mataki då.
Men min efterblivna lillasyster red med för långa tyglar. så Azzi kände att hon inte hade så bra konttroll. Så hn kastade sig och alva flög.
Och då red nathalie azzi och sandra labolina.
Sen red vi upp till ridhuset och sandra fick hoppa lite.
Jag trodde ju att dom hade hoppat innan så hon fick börja runt 40.
Sen höjde jag till 70 ungefär. Och det gick ju bra hela tiden tills efter hindret då sandra flög av och typ gled ner. Men hon fick inte ont sa hon.
Och då berättar hon att hon aldrig hoppat. Smart är jag jaooo.
Sen hoppa hon pp igen och då gick det jätte bra :)
Sen hoppade jag upp och busade.
Jag hade sandras stigläder, inga skor och ingen hjälm. Busigt jaaaooo
Men labolina skötte sig :D
Så både alva och sandra ramlade av idag :)
Och imon kommer Matilda :D
byeebyeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0