cajsa gästbloggarN

hola! just nu sitter jag med thilda i hennes gossiga soffa och äter efterbliva popcorn&snacks som blev över på bion...................... jag kan skriva om min dag!!
vaknade typ vid kvart i åtta, stress äta byta om en volleyboll tunering i sschuuulan. mitt lag var la helt ÖK!!! det dryga var att de laget som vann hade vi redan vunnit mot innan... jävla fuskare. sedan drog jag hem, gossa med kisseeemisseeeeen som väntade så hjärtligt på mig ♥♥♥♥ duschade, åt sen sov jag... vaknade bytte om sen drog jag och T.H (the one and .,.) till stan och kääääkade på jensen MÖMS :) kykkling as usal eheh tiep shiiiet ;*;* thilda skämmer la ut sig lite som vanligt mjooo jaaa.. lite sådär. mh
sen drog vi till bion, kissade sisdär 4 gånger sen började HELVETEEEET.
mitt i spänningen när allt var som läskigast och tyst så börjar idioten jämte mig hosta så jag får sne ryck och blir jätte rädd!! :( (thilda alltså .,.)
nu sitter vi o ska titta på idol och kastrerade popcorn MUMS MUMS
japp såhär snigg är jag man får la bjuda lite på sig själv....
ok ne jag ser faktist inte ut sååå :'(( ser ut såhär tiep..
okej nej finally.............
..
.
.
.....
,,
.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0