frågoor

anonym om :):
hej snyggosisar ;*
jag har ngt frågor

1 vad köper man de bästa spöt o smiska pollen? Eko vs charlies
2 vem är eran musigaste kompis
3 va heter Fannys katt
4 favvoCANDY

TACK FÖR MIG, HEJ!

Svar:
charlies tror jag :)
natta är såå himmla musig såå
fanny har ingen katt
snöbollar och sånna långa rosa man köper på kfum+blå flasskor :D


Michelle om :):
Super mysig blogg(:
Kram<3

svar: TAck :D♥


... om :):
1 Eran favoritridskolehäst på vissmålen.
2 Favoritgodis
3 en bra kompis
4 favoritlåt
5 cola eller fanta

Balou
kolla uppe
natta o cajsa
vet inte, det finns många bra ! :)
cooola !!

NUMMER1FAN (ops har ingen) om :):
kan inte ni videoblogga ?
vad är det högsta ni har hoppat om man plussar ihop thildas och nattas ?
varför är ni så mongo?
vad tycker ni om nellie berntsson?

Svar: joo nån gång så ;)
2.10
det e kuul
konstig männinska..


Anonym om :):
hur gammal är labolina? 
hur gammal är azzi?
dressyr eller hoppning?
favorithäst på vissmålen?
kan ni inte videoblogga?
hur länge har ni ridit?
Svar: 

12
13
båda är kul. men jag tävlar hellre hoppning :)
balouu!
Joo nån gång :)
jag red när jag va liten. sen slutade jag ett tag. och nu håller jag ju på.
men om man lägger  ihop det blir det typ 6 år :)





Baloouu !!


Kommentarer
Postat av: Läsare

Va duktig han ser ut och vara, hur högt ?

2011-10-28 @ 16:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0