hahahahha kul?

Vad gjorde du kl 08 imorse: sooooooooov
Vad gjorde du för 15 min sedan: datan
Det sista du sa högt: okej
Det senaste någon sa till dig: jag tror inte det
Vad har du druckit idag: juice, vatten , cola
Vad var det senaste du åt: burger king !
Vad var det senaste du köpte: vienerbröd på kfum :d
Vad är det för färg på din ytterdörr: vit
Vad är det för väder hos dig nu: vet inte.. det är natt
Godaste glassmaken: kakdeg<3
Sover du tungt: jag vet inte :)
Drömmer du mardrömmar: nepppp
Trivs du med ditt jobb: nej jag får inte lön..
Vad ser du om du tittar till höger: vägg..
Vad ska du göra härnäst: SOVA
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: trött.
Favoritgodis: det mesta 
Kläder just nu: nattlinne
Hur många kuddar sover du med: 3
Morgon eller nattmänniska: morgon
Är du kittlig: J A 
Snarkar du: nejj ! 
Stjärntecken: jungfru
Äckligaste insekten: flugor ! usch fyfan !!
Längtar du mest efter just nu: sooooooooovaaa
undrar om ni  sett domma..?
hahahahahahhahahah så fiiiiiiiin !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0