hemma

är hemma från det där lägret nu. Det va la inte super kul. men alla fina mennniskor gjorde allting bättre :)

sen när jag kom hem så åkte jag och sara uppp till jfk och kollade tävlingar. Vi hann inte se Fanny och Jumanji. Men jag hörde att det inte gick så bra.
När vi kom höll la:n på. Men vi hann inte se nån vi kände.
det va faktiskt ingen i La som klarade banan utan fel. Inte när vi kollade iallafall.
Sen börjadde Msv. Först va det en bponny. Men jag tror den fick 4 fel.
Sen Hoppade lisa. i la:n så vägrade dom ut sig. Och detta va deras första msv.
Och dom fick ett litet pet på första hindret.
men Dom vann faktisk. :D
Men sen kom jag hem och åkte direkt upp till stallet.
jag borstade av ganska fort. sen gick jag upp till ridhuset.
vi skrittade jätte läng idag! i nästan 20 minuter. Sen red jag runt lite sen övade jag skänkelvikning.
Det gick faktiskt super bra !
Men nu tror jag att jag ska äta. Ska tjata på mamma om vi kan köpa mat :D
Hejdåå :D
lite vakra bilder från lägret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0