kulkul :D

ja stallet i dag va jätte kul, thilda hade med sig sin kamera jag skriver lite vad som hände:
vi tog bussen upp te stallet vid 5-6 ? sen så lekte vi lite i skogen och på höbalarna på åkern ;) hahahhahhahhaha..
sen red vi ju ut idag med vi båda red med reflextäcken te åkarp, det avr väldigt kallt men jag måste säga att i början av ridturen va azzi jätte rolig att rida, hon galopperade i lagom takt för engångsskull och skötte sig jättebra :) vi red te nässjövägen och vände. på vägen tebaka när vi skulle galoppera så va det inte lika kul då jag knappt fick stopp på henne i värken trav eller galopp.. så jag in på mataki och galopperade av henne lite där så hon fick springa av sig :D
Jag tror att thilda lägger upp bilderna senare :)
nu ska jag redigera lite bilder :)

Kommentarer
Postat av: ...

Bild nr 9: Natta vad gör du med balen??!! :D

2011-10-06 @ 22:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0