Lektion

va det idag ja.
Vi började med att typ travhoppa ett kryss.(1)
Sen tog vi ett annat hinder snett igenom.(2) Sen la vi till ett hinder så på en snett igen va det två hinder(a ni fattar?).(3)
Sen hoppade vi ett litet hinder sen skulle man rida genom två andra hinder.(4)
Sen skulle man hoppa det lilla igen sen rakt fram 3 meter sen svänga på ett annat hinder. (5)
sen skulle man hoppa en fin liten kombination. (6)
Sen skulle vi hoppa bana. (7)
Ni får kolla bilden!
Men kombinationen då så höjde hon när jag skulle hoppa så det va typ 80(ja natta det va 80!).
Sen nr dom andra skulle hoppa och då sänkte hon typ 10 cm.
Min lille gulleplutt<3
asså jag måste säga att min bild är riktigt fantastisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0