myys

ja nu myser jag i min goa säg här hörru ;)
dagen idag har vart kul , måste säga att jag tyckte det va rättså intressant det prästen sa på konfirmationen då thildda värkade rätt uttråkad ...........
men nästa vecka ska vi åka te tallnäs på konfirmationsläger Den 15onde ocktober :D kul det ja att jag ska tillbringa min födelsedag när jag inte änns är så troende ;) men nu vare slutsnackat om det,
imon så är det lektion , hoppning, vi får vel se hur det går :) imon så ska även azzi och labbo skos ;) hahahha
men nu ska jahg mysa och läsa lite andra bloggar ciaoooooo -,d¨¨
en bild från när jag va med på teve :D hahahhaha jag ser sur ut .

Kommentarer
Postat av: Anonym

när var du med i tv & varför?

2011-10-08 @ 03:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0