om jag har tråkigt ????? jaaaaaa

Vad gjorde du kl 08 imorse: inget
Vad gjorde du för 15 min sedan: datan :)
Det sista du sa högt: Heeejj !
Det senaste någon sa till dig: hej
Vad har du druckit idag: mjölk
Vad var det senaste du åt: mackapacka
Vad var det senaste du köpte: godis!
Vad är det för färg på din ytterdörr: vinröd hahah.
Vad är det för väder hos dig nu: dimmigt och molingt
Godaste glassmaken: hahahah vet ej har inte smakat alla ;)
Sover du tungt: JAA 
Drömmer du mardrömmar: Nej ;)
Trivs du med ditt jobb: nej, det suger :)
Vad ser du om du tittar till höger:min andra kudde
Vad ska du göra härnäst: stallet , :)
Höger eller vänsterhänt: höger
Humör just nu: t r ö t t 
Favoritgodis: choklad ♥
Kläder just nu: hahah mjukisbyxoroch en tjocktröja
Hur många kuddar sover du med: 3, I ♥ kuddar
Morgon eller nattmänniska: natt
Är du kittlig: nedå 
Snarkar du: hahah tror inte det? ;)
Stjärntecken: vågen
Äckligaste insekten: svärmflugor.
Längtar du mest efter just nu: att spela matchen idag:) och denna ponnyn <3








Kommentarer
Postat av: frida :Dv

Hej, jätte fin blogg! Jag skulle bli jätte glad om du kunde kika in på min blogg lite då och då. Kommentera jättegärna!



/frida :D

2011-10-02 @ 13:29:13
URL: http://juniorhoppryttaren.blogg.se/
Postat av: frida

sv; Tackar:D

2011-10-02 @ 19:50:35
URL: http://juniorhoppryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv; Japp det är min pownii :D

2011-10-03 @ 15:15:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0