svar på tal

Amanda om down...:
Dock är det ju mer Carro (antar att det var hon som kom?)s häst så hon borde veta? Hon vill ju bara det som är bäst för Azzi så lyssna på henne istället och försök att ta åt dig istället för att se det som hon kritiserar dig. Hon gör det bara för din/hennes ponnys bästa! :)

Jo , det var hon som kom, men det va inget fel på henne , jag tycker hon va bra och gav mig tips på hur jag skulle göra, fast det jag stör mig på är alla männinskor runtomkring mig (vissmålenfolk) som säger att hon är "jättehalt".. fast hon inte är det enligt Carro... så det är så det ligger till. Men jag ska skritta en vecka nu och sen köra på som vanligt om det inte blir värre ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Okej :) skit i vad alla andra säger, det är faktiskt så att den på ryggen vet bäst. Känns inte alltid likadant uppifrån som det gör från marken. Lycka till så får vi hoppas att hon känns "som vanligt" även för dig snart :)



Bra blogg!

2011-10-19 @ 00:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0