tråkigt?

min dag har varit ganska tråkig. det har inte hänt nåt.
alla dagar är lika dana.
Gå upp, gå till skolan, har tråkigt i skolan, sen hem byta om och direkt upp till stallet, sen hem byta om äta sen sova.
menmen. idag va det sånt grönt kort lektion iallafall. vi kollade på en ganska dålig film. man lärde sig mycket. mn den var såååååå tråkig att titta på.
men sen gjorde vi frågor om filmen. vilket va lite roligare.
Och juste innan lektionen red jag igenom labolina lite fort i ridhuset barbacka. sara tog en massa foton.
Men hon får lägga upp det här på bloggen annars får hon skicka.
SÅ SARA OM DU SER DETTA LÄGGER DU UPP DET HÄR PÅ BLOGGEN ANNARS SÅ SKICKAR DU PÅ MIN MSN.
OCH SÄG TILL INNAN FÖR JAG BRUKAR INTE KOLLA MIN MAIL....
jaa, så nu vet ni om min otroligt roliga dag.
hejdååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0