Dag 06 – Min dag

















min dag idag började med att jag försov mig? hahah tror det iaf eller så ringde aldrig klockan.. minnes ej.
Jag började kl 8 med Franska som vi hade typ i 2 timmar, sen har vi 2 timmars håltimma och då puggade vi lite osv.. sen hade vi NO prov i fysik och det gick la ganska bra faktist.. :)
Efter No passet så har vi idrott då vi hade nån cirkelträning man gick omkring te olika stationer och man va i olika grupper.
Sen slutade vi vid halv 4 , så då gick jag hem och åt sen så gick jag te fotbollsträningen vid kl 5. vid 18.30 slutade fotbollsträningen då jag jobbade lite . och precis i allt så ska det börja regna också.. sen vid 20.30 då det spöregnade så tvingades jag att hämta min cyckel som jag ställt typ i andra sidan av stan?, eller inte. Men min lillebror va med och drog lite roliga skämt.
-
-
ne nu ska jag sova, gonatt ;)
















Dag 01 - om mig
Dag 02 – mina hobbyer
Dag 03 – min familj
Dag 04 – Det här åt jag i dag
Dag 05 – hur gör man när man lever livet ?
Dag 06 – Min dag
Dag 07 – Min bästa vän
Dag 08 – ditt liv , bra eller dåligt ?
Dag 09 – Min tro
Dag 10 – Det här hade jag på mig i dag
Dag 11 – Mina syskon
Dag 12 – I min handväska
Dag 13 – Den här veckan
Dag 14 – Vad hade jag på mig i dag?
Dag 15 – Mina drömmar
Dag 16 – Mitt första ord
Dag 17 – Mitt favoritminne
Dag 18 – Min favoritfödelsedag
Dag 19 – Detta ångrar jag
Dag 20 – Den här månaden
Dag 21 – Ett annat ögonblick
Dag 22 – Det här upprör mig
Dag 23 – Det här får mig att må bättre
Dag 24 – Det här får mig att gråta
Dag 25 – Vilken känsla har färgen svart ?
Dag 26 – Mina rädslor
Dag 27 – Min favoritplats
Dag 28 – Det här saknar jag
Dag 29 – Mina ambitioner
Dag 30 – Ett sista ögonblick

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0