FAIL

Idag red jag och nathalie ut en sväng. Det gick hur bra som hellst och hon skötte sig utmärkt.
Sen red vi till en hage på vissmålen. Jag och nathalie racade. Och helvete vad fort det gick. vi red genom hela hagen på 10 sekunder typ. Sen red jag och nathalie på lite olika ställen. Det gick fotfarande ganska fort för mig.
Sen så en gång gick det extra fort. jag fick inte ens stopp på henne. Jag drog typ det hådaste jag kunde. (men nehe då, fort ska det gå enligt henne.) mitt i allt när jag inte får stopp på henne rider vi förbi en buske. såklart sitter det en hare i den. Och labolina blir vättskrämd och typ slänger sig i 100 km/h. Och BOCKAR samtidigt. Och jag flög. Medans jag va i luften gjorde jag en fin volt och landa på rumpan. Fast sen skötte hon sig resten sen.
bilderna är sen idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0