hahahahahhahahhah

mmatilda om slkdsldssdff:
JO JAG KOMMENTERAR OCKSÅ !!!!!!!!!



Hahahah vad efter .....

jag och thilda har testat en ny gångart idag.. nemligen skengalopp........


jag och thilda red ut idag en liten sväng. sen galopperade vi lite i en hage, ohärrejävlar vad fort det går. speciellt engång då labolina typ stack och min häst sprang efter och jag satt och drog munnen av min häst sammtidigt som jag nästan skrattade ihjäl mig.. fan va kul asso fast jag tror jag aldrig galopperat så fort innan, ;)




-
-
-
-
-
-
--
-

imon ska azzi få vila.. sen rider min syster henne på ons, och jag rider lektion på torsdag. kan skriva ett schema på min vecka.


Tis- sovmorgon,plugga Azzi vilar. engläxa
ons-fb träning, Sandra rider azzi
Tors-Soprov, Lektion på Azzi
Fre-Dressyr, ska prova lite olika hjälptyglar om jag hittar några på viss som man kan låna. , match mot mariannelund. fr läxa
Lör-Jobba, kanske bommar? (filmkväll) plugga
Sönd-uteritt, åka till charlies ,plugga
-
-
-
tror att det kommer se ut såhär ;)


sötaste ,bästaponny<3











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0