hemmaaa

japp min dag har sett ut såhära :
06.00 vaknade, åt frukost gick ut för å gå. i ca 2 timmar va jag ute å gick.....
11.00 gudtjänst.. inte för ja är såvärst troende då men jag och thilda ska ju konfirmira oss så då måste man gå på gudstjänst. det värsta va att jag fick ett skrattanfall när alla andra satt och bad till gud, men nog om det.
15.00 match mot Aneby, vi van med 5-2 ;) jag gjorde ett av målen . fast jag skulle kunna gjort fler mål, men så blev det inte.
Jag trampade snett så jag har vrickat foten, inte så faligt för jag kan ju fortfarande gå bara det att det gör väldigt ont om jag rör på foten.
18.00 åkte jag upp till stallet för och träffa thilda där, vvi red ut och Azzi taggade te som 17 , ahhahaha :D Efter att vi ridit ut red vi in i en hage, och skulle galoppera, å det gick inte lite fort.. speciellt inte när azzi va ca 20 meter backom labolina och raceade förbi henne :d hahahahah :P
Nu ska jag sova för ska upp tidigt imon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0