inget stall idag..

nej var inte i stallet idag heller för Azzi gick hela helgen väldigt mke.. så ahh. men imon så rider min syster henne och jag ska på fobollsträning ;)
hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm jag ska snart fixa ihop en film på mig och azzi med nya bilder som jag har på min mobil, såfort jag fått några filmer sara skulle skicka :)
en bild från  när jag red labolina. jag har inte lagt ut den innan för jag ser ut som en mupp.
men lilla labbo är lika söt som vanligt ♥ hahahha.
jag ser säkert ut som en mupp på skolfotot som vi tog idag också.. det gör jag alltid på skolfoton . hahahahahahhahahhahahahah men jag får vel hoppas på ett mirakel inträffat.'
denna bilden är ju jättefin..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0