popcorn e gott

jag sitter här med mina söta små popcorn och en fanta. Det är nån ny fanta som jag aldrig drukigt innan typ skogsbär? men den smakar sådär.. Ingen slår FANTA EKOTIX..
ridlektionen igår var ?dressyr? hahah fast vi travhoppde så skulle man landa i galopp. det gick hyvsat bara det att azzi blev rätrtså enormt rädd för en oragne korn och slängde sig åt sida.
Idag red jag i ridhuset på morgonen barbacka., jag övade lite galoppombyten på serpentinbågar och lite skänkelvikningar, azzi skötte sig hyvsat då också bara det att hon blir lite busigare när man rider barbacka ;)
imon så ska jag och thilda hoppa terränghider. det är typ en liten bana med hinder i skogen ;) efter det så ska sara hoppa på azzi i paddocken  :)
imon ska också anna aspis följa med :D
hmmmmm sen på lörd - sönd ska jag sova över hos sara och vi kmr ha det bäst. hahahahahha det vet jag ;)
lägger upp en fin bil´d på fanny när hon rider sin ihåliga häst milton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0