tjaa

  • DAGENS VILL HA: Massor..
  • DAGENS KLÄDSEL: tunika och svarta leggings :)
  • DAGENS SMINK: mascara
  • DAGENS FRISYR:plattat !
  • DAGENS SAKNAD: Pollen
  • DAGENS DUMMASTE: FANNNYYYYYY
  • DAGENS DROG: mat ♥
  • DAGENS ROLIGASTE: splea golf i regnet :D
  • DAGENS FAVORIT: hmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
  • DAGENS KÖP:en cola :D
  • DAGENS GODIS: inget..
  • DAGENS HUMöR: Typ som vanligt , skrattglad..
  • DAGENS ORD: handikapp, SKILLAT
  • DAGENS PLANER: GÖra läxorna -.-.-.-
  • DAGENS LÅT: "life is a highway"
Jag har inte gjort så mke idag bara spelat golf , o det gick väldigt bra eftersom jag är pro. jag har 5 i handikapp.
Imon börjar vi kl 11 , chillidill de ja...............................
nu ska jag faktist göra mina läxor om jag orkar..
min damp camera funkar inte längreee.
sen en väldigt fin bild på thilda
hahahahahhahahahahah :P thilda la upp denna bilden...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha varför är jag dagens dummaste?

2011-09-06 @ 19:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0