upp och ner.

japp, känner att allt bara blir sämre och sämre ? ..
förra vekan va jag asglad. allt gick jättebra.
Igår :
jag kom somsagt upp till stallet och märkte att azzi tappat en sko. bå blev jag lite småsur eftersom vi skulle rida hopplektion. sen hade hon också en massa småsår överallt, fast bara ytliga.
menmen, jag fick rida en fjordig på lektionen Micra som hon heter.. jag ska inte säga att det gick bra för det gick JÄTTEDÅLIGT. Orkar inte förklara det ända jag kan säga är att hon har gått remmalag hela sommarlovet på visingsö.
Idag :
Jag gick somsagt upp rättså tidigt och åkte med thilda till stallet. thilda red lite och hoppade några småhinder.
Jag red Labolina i skritt och hon gick fintfint i form, som vanligt, hahahha.
mamma ringde hovslagarn och han komm vid kl 1 och fixade skon, fast då va inte jag i stallet.
Efter skolan så åkte jag thilda o diana upp till stallet för o rida Azzi. , Thilda skrittade labolina och jag hoppade med azzi. Jag började rida azzi och hon hoppade jättefint och vägrade inte alls. jag hoppade bana o lite sånt..
sen red diana henne ett tag. fast jag såg inte så mke vad hon gjorde . Helt plötsigt fick thilda ett ryck?  hahah så hon ville också hoppa så hon hoppade en gång barbacka.
sen bytte jag o thilda , så jag hoppade labolina barbacka, ungefär 60.
Thilda skulle rida mot ett hinder då azzi hastigt sprang undan, inte vägrade, nej hon sprang åt sidan eller kastade sig.. så thilda nuddade det där hinderstödet.
tkte det va lite konstigt för å vara azzi då.. så jag hoppade upp på henne och skulle hoppa , men samma sak  hände igen.. sen ställde sig thilda på ena sidan av hindret o då hoppa hon
Sen prova jag hoppa bana o lixom hon sprang undan hinder som va 30 ? nått wierd va det..
men lyckades hyvsatt tillslut iaf..
¨
Nästa veck följer sara med oss, får vel hoppas på att det går lika bra som förra gången :D
ahhaha nu ska jag jobba en stund . hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0