Uteritt

Hallåå. Idag hade vi studiedag. Så jag och nathalie åkte upp vid halv 11.
Vi red ut idag. Upp till vattentornet. När vi väl va upp så fanns en jätte brant backe. asså riktigt brant. så skulle jag skojja med nathalie och låtsas gå upp. så går labolina upp där. Sen skulle jag köra en gång till. Då GALLOPPERADE hon upp hela vägen. Och det va inte jag med på så jag flög lite.. Nathalie skrattade så mycket att hon nästan kissade på sig. Normala oså ja.
När vi kom tillbaka så fixade vi lite. Sen motionerade vi den tjocka kaninen. jag och nathalie ska få den smal. sen ska vi hoppträna den.
Men sen så skulle mamma komma och hämt oss. Så funkar inte 3s teckning. Så vi fick ta bussen :(
Här kommer lite bilder iaf.
såklart ska man rulla sig ja..
roooooooooooomphaaaaaaaahhhh
hahahahahha a kissseeeen :D
nawsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0