Presentera dig och din häst

Nu gör jag första saken på min fina lista :D
Presentera dig och din häst.

Jag börjar med mig själv då.
Jag heter thilda är 14 år och bor i jönköping.
Jag bor med min pappa min mamma och min lillasyster.
Vi har även 2 hundar 2 kaniner och en fet liten katt.
jag har ridit sen jag va 3. Men med några års uppehåll.
Jag har väll inte så mycket mer att berätta.
-
-
-
Om labolina då :)
Labolina är ett sto född 1999.
Hon kommer från sjöstjärnan.
Hon är en väldug lungn häst. Men kan endå bli ganksa pigg ibland.
hon är duktig på att hoppa. Hennes förra "hyrare" hoppade upp till 1.20 med henne.
Men hon är duktig i dressyr med.
Men för det meesta långsam!!
Hon Kommer att va på vissmålen till Maj 2012.
jag vet inte vad jag ska berätta mer. ni får kommentera om ni undrar nått.
Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min största rädsla inom ridsporten
Dag 3- Hur mitt hästintresse började
Dag 4 – Det här finns i min ryktlåda
Dag 5 - Det här äter min häst varje dag
Dag 6 - Min favoritgrej i stallet
Dag 7 - Min hästs vardagsoutfit
Dag 8 – Mitt bästa hästminne
Dag 9 - Mina drömmar
Dag 10 - En bild på stallet
Dag 11 - Det här saknar jag
Dag 12 – En nytagen bild och 5 punkter som beskriver din häst
Dag 13 – Varför ridning får mig att må bra
Dag 14 – Något du och din häst är stolta över att ha gjort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0